Nadwaga nazywana jest ostatnimi czasy chorobą XXI wieku. Wszystko przez to, że ilość osób borykających się z tym defektem sylwetki stale rośnie. Przyrost tkanki tłuszczowej spowodowany jest złym odżywianiem oraz brakiem aktywności fizycznej.

Każdego dnia setki osób zadają sobie pytanie – jak schudnąć? Co zrobić, aby pozbyć się zbędnych kilogramów? Odpowiedź jest bardzo prosta – zmienić swój tryb życia na zdrowszy. To wcale nie jest takie trudne.

„Jesteśmy tym co jemy”, czyli o diecie jako kluczowym elemencie odchudzania

O tym, że dieta w przypadku odchudzania jest kluczowa nie trzeba nikogo przekonywać. Przyjmowane pożywienie ma bowiem kluczowy wpływ na kształtowanie naszej sylwetki.

Co zatem jeść, aby nie tyć? Przede wszystkim należy odżywiać się zdrowo. Aktualnie w marketach oferowane są produkty sztucznie modyfikowane, które mają mnóstwo niezbyt przychylnych organizmowi związków.

Przeciętna jednostka przyjmuje zbyt dużą ilość cukru i tłuszczy. Należy bezwzględnie ograniczyć spożycie tłustych potraw, słodyczy oraz słodkich soków. Unikać należy także wysokokalorycznych owoców i warzyw.

Dieta powinna być pełnowartościowa. Pochodzenie produktów składających się na posiłek ma kluczowe znaczenie. Należy wybierać: węglowodany złożone, białko z najlepszych źródeł oraz zdrowe tłuszcze.

Aktywność fizyczna, czyli o ćwiczeniach odchudzających

Siedzący tryb życia to zjawisko niezwykle powszechne. Automatyzacja życia, rozrywka przed telewizorem lub komputerem – to kluczowe elementy wpływające na brak ruchu.

Aktywność fizyczna to jedyna droga do spalenia tkanki tłuszczowej. Materiał zapasowy wykorzystywany jest tylko wtedy, gdy organizm wysyła sygnał, że zapotrzebowanie energetyczne jest większe, aniżeli ilość materiału energetycznego znajdującego się w organizmie.

Jak ćwiczyć by schudnąć? Przede wszystkim należy robić to regularnie. Tylko systematyczne ćwiczenia przyniosą zamierzone efekty. Wytrwałość w tym wspekcie jest niezwykle ważna. Jednocześnie należy pamiętać, aby odchudzanie miało przebieg progresywny, tzn. obciążenie treningowe powinno stale wzrastać. Tylko w ten sposób pobudzimy organizm do spalania tkanki tłuszczowej.

Suplementy na odchudzanie: sprawdź zielony jęczmień!

Zielony jęczmień to coraz popularniejszy suplement diety. Wysoka popularność jest wynikiem przede wszystkim skuteczności i dostępności. Wszak, zielony jęczmień można dostać w każdym sklepie ze zdrową żywnością.

Młody jęczmień to roślina, która ma liczne właściwości pro-zdrowotne, w tym odchudzające organizm. Jest to wynik przede wszystkim bardzo dużej zawartości błonnika.

Liczne badania o charakterze klinicznym potwierdziły, że suplementacja błonnika witalnego ma ogromny wpływ na układ trawienny organizmu człowieka.

Błonnik sprawia, że organizm wchłania zdecydowanie mniej trójglicerydów oraz cholesterolu. Doprowadza do obniżenia ciśnienia tętniczego we krwi oraz spowalnia rozkład węglowodanów. Jest to substancja niewchłanialna, która przyśpiesza perstaltykę jelit oraz reguluje rytm wypróżnień. Ponadto, ogranicza uczucie głodu oraz oczyszcza organizm z toksyn i produktów ubocznych przemiany materii.

Zielony jęczmień to środek, którego skuteczność jest bardzo wysoka. Mimo to, jego popularność nie należy do najwyższych. Nie jest bowiem szeroko reklamowany jak inne preparaty na odchudzanie. Najzwyczajniej w świecie – nie potrzebuje spotów, bilboardów i reklam radiowych.

Produkt ten broni się przede wszystkim skutecznością. Nie należy do najdroższych, choć tabletki z dużą dawką ekstraktu potrafią kosztować nawet ponad 100 złotych. Nie mniej jednak – na pewno warto. Zielony jeczmień dostępny jest w sklepach ze zdrową żywnością, Internecie, a także dobrych drogeriach oraz aptekach.

Warto przy tym zauważyć, że młody jęczmień nie powoduje skutków ubocznych. Jego naturalne właściwości nie stanowią zagrożenia dla organizmu. W przypadku „przedawkowania” jedyną objawą jest biegunka i ból brzucha.

Zielony jęczmień to świetna alternatywa dla szeroko reklamowanych preparatów takich jak ThermLine Fast, Calominal i innych, których skuteczność nie jest zbyt wysoka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *